Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.03.2021. 11:20
(aukcija) Nabavka sanitetskog transportnog vozila
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
28229-1-1-1-3-1/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA "DOM ZDRAVLJA DRINIĆ" DRINIĆ
IDB/JIB 4401326780005
Kontakt osoba/Služba za kontakt Smilja Bulajić
Adresa Centar 15
Poštanski broj 79290 Drinić (sp bl)
Opština/Grad Petrovac
Telefon (050) 465-006
Faks (050) 465-007
Elektronska pošta bulajic@blic.net
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Opštinski nivo (RS),Petrovac
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavaka sanitetskog transportnog vozila
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka sanitetskog transportnog vozila
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34114121-3 | Sanitetska vozila |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
70000
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
70000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Dato u tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
24.3.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 25.3.2021. 12:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Sala za sastanke ugovornog organa
Datum i vrijeme 25.3.2021. 13:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AC QUATTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Put života br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
ASA PVA d.o.o. Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića broj 16 71000 Sarajevo
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - Podružnica Bihać - Kralja Tvrtka 3 77000 Bihać
-
Gig Inženjering d.o.o. Kneževo - Ulica Rajka Dukića bb 78230 Kneževo
-
SVJEĆICA d.o.o. Široki Brijeg - Kardinala A.Stepinca 4 88220 Široki Brijeg
-
AUTO LIJANOVIĆI d.o.o. Mostar - Bišće polje bb. 88000 Mostar
-
F-AC d.o.o. - ul. Džemala Bijedića broj 175 a 71000 Sarajevo
-
EURO DAM-JAS d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
Blok d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 253 71210 Ilidža
-
KMAG BH d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Zajke broj 181 71000 Novi Grad
-
ASA PSS d.o.o. Sarajevo - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva broj 24 71000 Sarajevo
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
11.04.2021